Χοιρινό με κριθαράκι και μανιτάρια στο φούρνο

By mika - 3:00 μ.μ.

 Χοιρινό με κριθαράκι και μανιτάρια στο φούρνο

Πάρα πολύ νόστιμο με αυτό τον τρόπο, γρήγορο, εύκολο και χορταστικό.


Υλικά

  • 1 κιλό χοιρινό σπάλα σε πολύ μικρά κομματάκια 
  • 300 γρ. κριθαράκι
  • 3 ώριμες ντομάτες τριμμένες
  • 1 πιπεριά πράσινη σε μικρά κομματάκια 
  • 500 γρ. μανιτάρια φρέσκα σε φέτες
  • 1 ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο
  • 1/2 φλ. ελαιόλαδο
  • αλάτι - πιπέρι

Εκτέλεση
Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το λάδι και τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι. Στη συνέχεια βάζουμε το κρέας και ανακατεύουμε συνεχώς μέχρι να ροδίσει, αλατοπιπερώνουμε. Προσθέτουμε τις ντομάτες, τη πιπεριά, 5 ποτήρια νερό, το κριθαράκι και τα μανιτάρια. Αφήνουμε το φαγητό να πάρει μια - δύο βράσεις. Στη συνέχεια τοποθετούμε το φαγητό σε ταψί (προσθέτουμε λίγο νερό αν χρειαστεί) ανακατεύουμε και το βάζουμε σε καλά προθερμασμένο φούρνο στους 180 για 30' μέχρι να εξατμιστούν τα υγρά. Προς το τέλος αν θέλουμε, ρίχνουμε πάνω στο φαγητό τριμμένο κεφαλοτύρι.

  • Share:

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Καλα τετοια ταυτιση αποψεων που εχουμε ουτε μες το μυαλο μου να ησουν Μικα μου.οι τελευταιες σου αναρτησεις εκτος απο τη σως που δεν ηξερα και που ειναι πολυ ενδιαφερουσα ολα τα αλλα ειναιαυτα που εχω σκοπο να μαγειρεψω και μου αρεσουν πολυ.Φιλια Μικα μου και καλη χρονια σου ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή σου μέρα. Χαίρομαι όταν έχουν ανταπόκριση οι συνταγές μου. Είναι απλές και οικονομικές, φτιαγμένες ώστε να ευχαριστούν (όσο γίνεται τουλάχιστον) όλη την οικογένεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή